Detalii plata

1. Plata ramburs*: in numerar (maxim 5000 ron), pentru livrare la adresa (clienti persoane juridice sau persoane fizice), catre curierul care efectueaza livrarea. Costul este de 7 RON cu TVA.

Exceptie: Pentru produse cu greutate individuala mai mare de 40 kg, este necesara plata in avans prin OP/virament bancar.

* In localitatiile unde curierul nu are acoperire si exista KM suplimentari, factura se va achita in avans.

2. Ordin de plata/virament bancar (clienti persoane juridice sau persoane fizice). In acest caz, se va emite o factura proforma care se va transmite la adresa de e-mail comunicata de catre cumparator. Dupa efectuarea platii, comanda va fi livrata la adresa specificata de dvs.

  3. Plata online cu card bancar. Aceasta modalitate va permite achizitionarea produselor de birotica si papetarie in deplina siguranta, de oriunde v-ati afla! Tranzactiile se realizeaza in conditii de maxima siguranta – prin intermediul Stripe.com S.C. Grand Office Concept S.R.L. nu solicita si nu stocheaza niciun detaliu referitor la cardul dumneavoastra.