Termeni si conditii

Termeni si conditii

Site-ul www.gooffice.ro, numit in continuare GOOFFICE.RO, este proprietatea SC GRAND OFFICE CONCEPT SRL, inregistrata in Dambovita, Targoviste, str.Hotin, Nr. 5, Sc. A, Et. 4, cod postal 130126, J15/237/2018 CUI RO 38965254, banca ING Bank, IBAN RO42 INGB 0000 9999 0770 0403, numita in continuare GRAND OFFICE CONCEPT.

Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora. SC GRAND OFFICE CONCEPT SRL isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi gasita accesand aceasta pagina, numita “Termeni si conditii”.

GRAND OFFICE CONCEPT garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul GOOFFICE.RO si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei GRAND OFFICE CONCEPT fara acordul prealabil scris al acesteia.

Dreptul de a crea o legatura web – link – catre GOOFFICE.RO este limitat, neexclusiv si revocabil, si este acordat atat timp cat nu aduce neajunsuri de orice fel pentru GRAND OFFICE CONCEPT sau oricaruia dintre partenerii nostri, numai dupa obtinerea in scris sau prin email a acordului nostru.

  1. Dreptul de autor al GRAND OFFICE CONCEPT asupra informatiilor publicate pe site

Intregul continut al site-ului GOOFFICE.RO – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date – este proprietatea GRAND OFFICE CONCEPT si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul GRAND OFFICE CONCEPT a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare. Se permite folosirea site-ului GOOFFICE.RO numai in limitele metionate in prezentul document. In cazul in care constatati incalcarea drepturilor de autor va rugam sa ne contactati la adresa contact@grandoffice.ro.

  1. Produsele si serviciile oferite de GRAND OFFICE CONCEPT pe site-ul GOOFFICE.RO, politica de preturi

GRAND OFFICE CONCEPT isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii. Produsele comercializate prin intermediul GOOFFICE.RO sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala, conform legislatiei in vigoare. Produsele si serviciile sunt oferite in conditiile respectarii prevederilor prezentului document si in limita stocului disponibil. Din acest motiv GRAND OFFICE CONCEPT isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs nu se mai regaseste in oferta curenta a importatorului.

Preturile sunt actualizate zilnic, in functie de cursul BNR. Preturile prezentate includ TVA (19%) si nu includ costurile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres pe site. Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel stabilit de consultantul de vanzari GRAND OFFICE CONCEPT in momentul confirmarii comenzii ca fiind comanda ferma.

In ciuda eforturilor noastre, un mic numar de produse pot avea pe site preturi gresite, stabilite in mod eronat de catre aplicatia noastra informatica. In aceste conditii, intotdeauna se considera pret final cel acceptat de catre client in cadrul discutiilor purtate cu consultantii de vanzari GRAND OFFICE CONCEPT.

GRAND OFFICE CONCEPT nu ofera nici o garantie, in mod expres, nici implicit, in ceea ce priveste inclusiv, dar fara limitare la, functionarea acestui site, informatia, corectitudinea descrierilor, actualizarea continutului, produsele de pe site precum si potrivirea lor pentru un anumit scop. Utilizatorii sunt de acord in mod expres ca folosirea acestui site si cumpararea produselor sau serviciilor conexe se face pe propriul risc. Imaginile publicate pe site sunt cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imaginile prezentate in orice mod (culoare, accesorii, aspect, etc.).

Continutul GOOFFICE.RO (texte, descrieri ale produselor, specificatii tehnice, imagini, simboluri) este alcatuit colaborarand si cu reprezentantii producatorilor respectivi in tara noastra. Din acest motiv, GRAND OFFICE CONCEPT nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile si specificatiile produselor afisate in site-ul GOOFFICE.RO, acestea fiind puse la dispozitia noastra de catre reprezentantii fiecarei marci, sau de catre importatorii agreati de acestia. GRAND OFFICE CONCEPT si partenerii sai isi rezerva dreptul sa modifice descrierile si specificatiile produselor fara o notificare prealabila.

  1. Plata produselor

Produsele comandate trebuie achitate integral, in caz contrar nu se va efectua livrarea. Plata produselor comandate de pe site-ul GOOFFICE.RO conform acestor “Termeni si Conditii” se poate efectua in avans sau la livrarea produselor. GRAND OFFICE CONCEPT isi rezerva dreptul ca in anumite cazuri sa solicite plata produselor in avans. Plata in avans se poate realiza prin ordin de plata, dovada platii trebuie trimisa catre GRAND OFFICE CONCEPT la adresa de e-mail comenzi@gooffice.ro. Livrarea va fi efectuata numai dupa intrarea banilor in contul GRAND OFFICE CONCEPT.

  1. Livrarea produselor

Livrarea produselor se va face oriunde in tara. GRAND OFFICE CONCEPT isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de onorarea lor prin contactarea clientilor. Livrarea produselor va fi gratuita in Bucuresti pentru comenzile de minimum 150 RON ( fara TVA ). Pentru comenzile mai mici de 150 RON (fara TVA) se aplica o taxa de livrare de 24.99 RON (cu TVA).  Pentru comenzile in valoare de sub 250 RON fara TVA si care au ca destinatie oricare alta localitate din Romania, livrarea se va face prin curier rapid, costul livrarii fiind de 24.99 RON (cu TVA).

Pentru comenzile in valoare de peste 250 RON (fara TVA) atat in Bucuresti cat si pentru oricare alta localitate din Romania, livrarea se va efectua gratuit prin curier rapid sau cu masinile proprii.

Tarifele de livrare sunt valabile pentru comenzile cu o greutate maxima de 10 kg si pentru orasele aflate in aria de acoperire a serviciului de curierat. Greutatea suplimentara se taxeaza suplimentar, costurile actualizate fiind incluse pe noua factura dupa ce sunt comunicate telefonic clientului.

In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va reveni inca o data dupa ce reuseste sa ia contact cu acesta, dupa care comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.

Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si corespund cantitativ si calitativ cu ceea ce s-a comandat si aceasta este facuta in momentul semnarii documentelor fiscale legale ce insotesc coletul. Factura constituie contract de vanzare/cumparare conform legislatiei romanesti in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul ca a primit produsele care sunt conform cu comanda si cu nevoile acestuia.

GRAND OFFICE CONCEPT isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de GRAND OFFICE CONCEPT care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.

Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de GRAND OFFICE CONCEPT fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de GRAND OFFICE CONCEPT de la acest client.

  1. Promotii si concursuri

GRAND OFFICE CONCEPT stabileste regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizeaza. Aceste regulamente sunt aduse la cunostinta eventualilor participanti numai prin intermediul site-ului propriu. De aceste promotii beneficiaza doar comenzile care respecta intocmai regulile afisate pe site. De asemenea promotiile se aplica doar comenzilor care sunt inregistrate de catre companie in perioada de timp specificata in regulament si in care promotia este valida si numai in limita stocului disponibil. Nu garantam disponibilitatea pe stoc a produselor pentru promotie si o putem intrerupe sau anula in orice moment fara nici o notificare prealabila.

  1. Garantia produselor

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect impreuna cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscala si certificatul de garantie in original. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

GRAND OFFICE CONCEPT nu raspunde de eventualele defectiuni ale produselor cumparate de pe site-ul sau. Toata responsabilitatea acestor defectiuni si repararea lor revine in sarcina importatorului sau a service-ului autorizat de acesta. Toate produsele sunt insotite de certificatul de garantie original emis de importator sau furnizor. Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de GRAND OFFICE CONCEPT fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de GRAND OFFICE CONCEPT de la acest client.

In conformitate cu Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, declaram ca produsele livrate corespund documentatiei de executie a producatorului si/sau declaratiei de conformitate a produsului.

Raspunderea GRAND OFFICE CONCEPT pentru lipsa conformitatii produselor comercializate este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 24 de luni de la livrarea produselor, data mentionata in factura fiscala care insoteste produsele.

Garantia de conformitate se aplica numai Consumatorilor definiti in Legea nr. 449/2003: “Consumator – orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care, in cadrul contractelor care intra sub incidenta prezentei legi, actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale”.

  1. Dreptul de retragere

In conformitate cu Ordonanta de Urgenta 34/2014, aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice. Perioada de retragere expira dupa 14 zile incepand:

– de la ziua incheierii contractului (in cazul unui contract de prestari de servicii sau al unui contract pentru furnizarea de apa, gaze naturale, energie electrica, atunci cand acestea nu prevad vanzarea intr-un volum limitat sau cantitate stabilita, de energie termica sau continuturi digitale care nu sunt livrate pe un suport material)

sau

– de la ziua la care intrati dv. sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor (in cazul unui contract de vanzare)

sau

– de la ziua la care intrati dv. sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dv., in posesia fizica a ultimului produs (in cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de consumator printr-o singura comanda si livrate separat)

sau

– de la ziua la care intrati dv. sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dv., in posesia fizica a ultimului lot sau a ultimei piese (in cazul unui contract privind livrarea unui produs constand din mai multe loturi sau parti)

sau

– de la ziua la care intrati, dv. sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dv., in posesia fizica a primului produs (in cazul unui contract pentru livrarea periodica de produse pe o perioada de timp determinata)

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta sau e-mail.

Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dv., inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.

Nu se accepta pentru retur produse personalizate conform cerintelor clientului, produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri.

  1. Comentariile utilizatorilor pe site-ul GRANDOFFICE.RO

Utilizatorii care acceseaza site-ul GOOFFICE.RO pot face comentarii la adresa produselor oferite, care pot fi publicate pe site dupa o aprobare prealabila. GRAND OFFICE CONCEPT isi rezerva dreptul, dar nu si obligatia, de a nu publica pe site comentarii cu continut ilegal, obscen, amenintator, defaimator, care tulbura in vreun un fel viata privata a altor persoane, incalca drepturile de proprietate intelectuala, contine virusi, texte reprezentand mail-uri in masa sau orice alta forma de spam.

GRAND OFFICE CONCEPT nu va purta responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de asemenea comentarii sau comunicari electronice, ele fiind oferite sub aceeasi limitare a responsabilitatii ca si restul continutului de pe site, conform articolelor din acest document. In cazul trimiterii unor informatii, altele decat cele legate de procesul de cumpare/vanzare a unor produse, se considera ca utilizatorul confera societatii GRAND OFFICE CONCEPT si partenerilor acesteia dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, precum si dreptul de a o distribui prin orice mijloc media oriunde.

Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il transmite prin orice modalitate pentru a fi publicat pe site sau nu, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii nici unei alte persoane.

  1. Calitatea serviciilor de hosting, link-urile catre alte site-uri, erori de functionare

Site-ul GRANDOFFICE.RO este gazduit de serverele unei terte firme. GRAND OFFICE CONCEPT nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale site-ului, setari, sau actualizari ale scripturilor programate. GRAND OFFICE CONCEPT nu va putea fi facuta raspunzatoare pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului GOOFFICE.RO. GRAND OFFICE CONCEPT nu raspunde de continutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legaturi de pe site-ul GOOFFICE.RO. Pentru respectivele site-uri, raspunderea integrala o poarta proprietarii site-urilor in cauza.

  1. Abonarea si dezabonarea la newsletter

Abonarea si dezabonarea la newsletterul site-ului GOOFFICE.RO este gratuita si voluntara, si implica acceptarea urmatorilor termeni de utilizare. Mesajele trimise nu sunt nesolicitate si oricand va puteti dezabona urmand instructiunile din subsolul fiecarui email. Mesajele trimise respecta Legea Comertului Electronic in ceea ce priveste comunicarea comerciala asa cum este ea stipulata de legislatia romaneasca si internationala.

Utilizarea newsletterului se face in aceleasi conditii de limitare a raspunderii din punctul de vedere al continutului precum se autorizeaza si folosirea site-ului, in conditiile prevazute de prezentul document, iar politica de confidentialitate este descrisa pe larg in sectiunea urmatoare. GRAND OFFICE CONCEPT detine toate drepturile asupra continutului newsletterului trimis catre abonati in aceleasi conditii ca si pentru informatiile publicate pe site, in concordanta cu prevederile acestui document.

Abonatii newsletter-ului GOOFFICE.RO pot retrimite aceste comunicari comerciale si altor persoane, pe raspunderea lor, si in conditiile in care nu au modificat nici structura, nici continutul mesajelor respective. Persoanele care au primit de la abonatii newsletter-ului GOOFFICE.RO mesajele comerciale, se considera ca au fost informate in prealabil de catre abonati despre prevederile prezentului articol. In acest context, GRAND OFFICE CONCEPT nu poate fi facut raspunzatoare sub nici o forma de actiunile abonatilor sai.

GRAND OFFICE CONCEPT isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul oricarui abonat la newsletter, daca GRAND OFFICE CONCEPT are orice fel de motive pentru a crede ca abonatul respectiv nu respecta prevederile prezentului document.

11.Politica de confidentialitate

GRAND OFFICE CONCEPT  este inregistrata ca operator de date cu caracter personal la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personala cu numarul de inregistrare 27214.

GRAND OFFICE CONCEPT garanteaza securitatea si confidentialitatea datelor gazduite si transmise prin sistemul sau informatic. Aceste informatii vor putea fi folosite de catre GRAND OFFICE CONCEPT pentru a trimite utilizatorului confirmarea comenzilor, diverse oferte speciale, promotii, etc. numai cu acordul prealabil al clientului. Furnizarea datelor personale catre GRAND OFFICE CONCEPT nu implica obligativate din partea utilizatorilor iar acestia pot refuza furnizarea acestor date in orice circumstante si pot solicita in mod gratuit stergerea acestora din baza de date. Orice astfel de cerere/notificare in vederea stergerii acestora din baza de date, se va data, semna si trimite de catre persoana inscrisa in baza de date prin e-mail la adresa comenzi@grandoffice.ro, sau prin posta la adresa: SC GRAND OFFICE CONCEPT SRL, Str. Hotin nr. 5, bl. C5, sc. A, et. 4, ap. 10, jud: Dambovita, Oras: Targoviste cod postal 130126, Dambovita

In cazul platilor online, plata serviciilor de pe acest website este efectuata prin intermediul solutiilor de plata online oferite de NETOPIA, prin serviciul sau comercial denumit MobilePay. In vederea eliminarii riscului ca datele dumneavoastra sa intre in posesia si sa fie folosite abuziv de terte persoane:

GRAND OFFICE CONCEPT si NETOPIA garanteaza securitatea sistemelor informatice.

Informatiile privind datele cardului bancar (numar de card, data expirarii etc.) nu sunt transferate sau stocate, la nici un moment de timp, pe serverele GRAND OFFICE CONCEPT sau pe serverele NETOPIA MobilePay.

In cazul sistemului 3D Secure pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, datele legate de cardul dumneavoastra, sunt introduse direct in sistemele Visa sau MasterCard, iar in cazul in care cardul dumneavoastra a fost emis de catre o banca certificata in sistemul 3D Secure, autorizarea tranzactiei se face doar dupa autentificarea dumneavoastra in acest sistem – introducerea unui cod/parola secreta stiuta numai de dumneavoastra, similar codului PIN la tranzactiile de la ATM.

GRAND OFFICE CONCEPT se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia operatorului de marketing direct. Datele personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau altor autoritati in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare.

Datorita modului prin care datele cu caracter personal stocate de sistemul GOOFFICE.RO sunt transmise pe cale electronica, GRAND OFFICE CONCEPT nu poate fi facut raspunzatoare in nici un fel de pierderea acestora sau de copierea informatiilor de catre persoane neautorizate, prin folosirea de aparatura sau software de interceptare. La sesizarea utilizatorilor, GRAND OFFICE CONCEPT va lua toate masurile si va pune la dispozitie toate fisierele necesare organelor competente abilitate sa rezolve acest tip de infractiune.

Informatiile furnizate catre GRAND OFFICE CONCEPT sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor, trimiterea de mesaje personalului GRAND OFFICE CONCEPT, abonarea la newsletter, etc), conform legilor in vigoare. GRAND OFFICE CONCEPT nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incurajaza spam-ul, si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora.

Site-ul www.gooffice.ro foloseste Google Analytics pentru a analiza modul in care utilizatorii folosesc site-ul. Google Analytics foloseste cookies pentru a colecta informatii standard de inregistrare si informatii privind activitatea utilizatorilor. Informatiile colectate sunt in totalitate anonime.

Informatia generata de cookie in legatura cu modul de folosire a site-ului www.gooffice.ro (inclusiv adresa IP) este transmisa catre Google. Aceasta informatie este folosita apoi pentru a evalua modul de folosire a site-ului de catre utilizatori si pentru a realiza rapoarte statistice legate de activitatea site-ului. GRAND OFFICE CONCEPT nu va folosi aceste date statistice pentru a asocia identitatea unui utilizator cu o adresa IP.

Utilizatorii pot seta browserul sa nu accepte cookies din partea site-ului www.gooffice.ro. In aceasta situatie, GRAND OFFICE CONCEPT nu poate garanta functionalitatea completa a site-ului www.gooffice.ro

Site-ul www.gooffice.ro utilizeaza remarketingul prin Google Analytics pentru a face publicitate online.

Domeniul web www.gooffice.ro foloseste optiunea de publicitate Remarketing oferita de Google. Prin intermediul acestui tip de publicitate, Google colecteaza cookies de pe acest site pentru a va arata campanii publicitare mai aproape de interesele dumneavoastra, exprimate prin tipurile de pagini accesate in trecut pe www.gooffice.ro.

Distribuitorii terta parte, inclusiv Google, afiseaza anunturile noastre publicitare pe site-uri de pe internet. www.gooffice.ro precum si distribuitorii terta parte, inclusiv Google, utilizeaza modulele cookie primare (cum ar fi modulul cookie Google Analytics) si modulele cookie terta parte (cum ar fi modulul DoubleClick) in combinatie pentru a informa, a optimiza si a difuza anunturi in functie de vizitele anterioare efectuate pe site.

In scopul functionarii programului “Magazin de încredere” dupa cumparaturile efectuate pe acest site, adresa de e-mail si numele produsului cumparat vor fi transmise catre compari.ro (Compari.ro fiind in proprietatea Allegro Group HU Kft. Ungaria, 1074 Budapesta, strada Rákóczi nr. 70-72., Cod fiscal: 13282156-2-42, CUI: 01-09-727285). Scopul transmiterii datelor este cererea feedback-ului clientilor si afisarea opiniilor lor pe site. Datele transmise astfel sunt tratate de catre Allegro Group HU Kft conform politicii de gestiune si protejare a datelor www.compari.ro.

GRAND OFFICE CONCEPT certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic, precum si a Ordonantei nr. 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta cu modificarile ulterioare. Printre aceste drepturi se numara (enumerarea nu are un caracter limitativ):

dreptul de a cere GRAND OFFICE CONCEPT sa va confirme prelucrarea sau nu a datelelor Dumneavoastra personale, in mod gratuit;

dreptul de a cere GRAND OFFICE CONCEPT sa rectifice, actualizeze, blocheze sau sterge, in mod gratuit, acele date furnizate a caror prelucrare nu este conform dispozitiilor Legii nr. 677/2001;

dreptul de a cere GRAND OFFICE CONCEPT sa inceteze, in mod gratuit, prelucrarea datelor dumneavoastra personale;

dreptul de a cere GRAND OFFICE CONCEPT sa inceteze expedierea de mesaje promotionale.

Orice astfel de cerere/notificare se va data, semna si trimite de catre persoana inscrisa in baza de date prin e-mail la adresa comenzi@grandoffice.ro sau prin posta, la adresa: SC GRAND OFFICE CONCEPT SRL, Str. Hotin nr. 5, bl. C5, sc. A, et. 4, ap. 10, jud: Dambovita, Oras: Targoviste cod postal 130126, Dambovita. GOOFFICE.RO foloseste masuri de securitate impotriva pierderii, alterarii sau folosirii gresite a informatiilor care se afla sub controlul nostru.

GRAND OFFICE CONCEPT nu poate fi facuta responsabila pentru erorile survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale. GRAND OFFICE CONCEPT nu poate fi facut raspunzator in nici un fel pentru pierderea sau alterarea datelor personale stocate de GOOFFICE.RO in scopul precizat in prezentul document.

Orice accesare a bazei de date cu informatii personale a utilizatorilor GOOFFICE.RO, inclusiv orice incercare de acces neautorizat, va fi inregistrata intr-un fisier de acces. Fisierele de acces vor face posibila identificarea de catre GRAND OFFICE CONCEPT a persoanelor care au accesat date cu caracter personal fara un motiv legitim, in vederea sesizarii organelor competente. Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul GOOFFICE.RO, va fi considerata o tentativa de fraudare a site-ului GOOFFICE.RO si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care au initiat aceasta actiune.

  1. Coduri de conduita

Grandoffice.ro respecta prevederile Legii nr. 363/2007 din 21/12/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor în relaţia cu consumatorii şi armonizarea reglementărilor cu legislaţia europeană privind protecţia consumatorilor.

De asemenea, Gooffice.ro respecta criteriile de preselectie GPeC si a aderat la standardele Trusted.ro.

  1. Dispozitii finale

Orice alta problema cauzata de produsele si serviciile prezentate pe GOOFFICE.RO si care nu este deja tratata de nici un articol din prezentul document, se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator. Persoana responsabila cu concilierea este Adrian Paraschiv, putand fi contactata la adresa contact@grandoffice.ro, sau telefonic la numarul 0751 638 351.

In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane sau unui organism de rezolvare a disputelor alternativ, agreat de ambele parti. Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditii de Utilizare a site-ului GRANDOFFICE.RO, clientul isi asuma in totalitate consecintele ce decurg din folosirea in aceste conditii a site-ului.

Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de GRAND OFFICE CONCEPT fata de orice client este valoarea sumei incasate de GRAND OFFICE CONCEPT de la acest client.

magazin online de papetarie si birotica