Blog

Amenajare sala de conferinte – ghid pentru organizarea corespunzatoare a unui astfel de spatiu Imagine de Drazen Zigic pe Freepik.com Indiferent ca este vorba despre amenajarea unui spatiu nou sau reamenajarea sau recompartimentarea unuia existent, sala sau salile de sedinte ale unei firme sunt esentiale pentru buna desfasurare a activitatii...
Motivarea angajatilor – de ce este importanta satisfactia la locul de munca si cum se obtine in randul personalului Resursa umana este unul dintre cei mai importanti factori cand vine vorba despre succesul unei afaceri. Specialistii din diverse domenii sunt cei care ajuta o firma sa se dezvolte atunci cand se afla la inceput de drum si cei...
Telemunca vs. munca la domiciliu - avantaje, dezavantaje si implicatii In era tehnologiei avansate si a globalizarii, conceptul de munca s-a transformat profund, adaptandu-se nevoilor si posibilitatilor societatii contemporane. Una dintre cele mai vizibile si revolutionare schimbari in modul in care lucram este cresterea popularitatii...
Reciclarea hartiei, unul dintre cele mai utilizate materiale de pe planeta – De ce exista doar anumite tipuri preferate de catre centrele de colectare?   > Hartia este o sursa valoroasa de fibre de celuloza si implicit, unul dintre cele mai frecvent utilizate deseuri, in majoritatea ariilor de activitate. O mare parte din...
Dimensiunea A4 si alte formate de hartie – particularitati, domenii de utilizare si curiozitati   Alegerea hartiei pentru scopul avut in vedere de catre utilizator, trebuie sa respecte cateva reguli care tin de particularitatile specifice fiecarui tip, incepand de la dimensiunea A4 si pana la formatul B si C. Dimensiunile individuale...
Organizarea unui birou, secretul pentru un mediu de lucru plăcut și productiv: accesorii care nu ar trebui sa lipseasca din spatiul de lucru + Tips & tricks pentru un birou bine organizat  Este vital pentru companii sa se asigure ca spatiul de lucru este bine organizat si dotat cu toate accesoriile necesare, deoarece acest lucru...
Arhivarea documentelor – metode eficiente si articole necesare pentru organizarea actelor intr-o firma Numarul de acte emise sau primite de o societate poate depasi ordinul miilor intr-un an, indiferent de marimea firmei. Multe dintre aceste documente trebuie pastrate pentru o perioada specifica de timp, arhivarea lor devenind obligatorie....